Jak wysłać sprzęt?

Jak wysłać sprzęt – darmowy kurier dla napraw gwarancyjnych

Wyślij do nas sprzęt nie wychodząc z domu.

Zgłoś naprawę

Spakuj sprzęt

Przekaż kurierowi

Przy pomocy naszego formularza możesz nie tylko zgłosić naprawę, ale także zamówić bezpłatnego kuriera w przypadku naprawy gwarancyjnej*. Dzięki temu zaoszczędzisz czas, a my będziemy wiedzieli, że Twoja paczka jest w drodze i upewnimy się, że na pewno do nas dotarła.

W przypadku napraw pogwarancyjnych lub poza gwarancyjnych możesz samodzielnie zamówić kuriera i wysłać sprzęt do naszego serwisu. Wszystkie niezbędne dane znajdziesz w formularzu zgłoś naprawę.

Przed nadaniem paczki, sprawdź w jaki sposób prawidłowo zabezpieczyć urządzenie.

Przygotuj i zabezpiecz urządzenie przed wysłaniem. Pamiętaj, że podczas transportu opakowanie może być narażone na wysokie lub niskie temperatury oraz nie zawsze będzie traktowane przez kuriera w sposób „idealny”.

*w przypadku odmowy uznania naprawy gwarancyjnej przez gwaranta, do kosztu wykonania usługi doliczony zostanie koszt kuriera.

Oczyść sprzęt

Wylej wodę lub mleko

Usuń resztki jedzenia

Opróżnij i umyj pojemnik na fusy

Osusz Tackę

Opróżnij komorę mielenia i zaklej ją delikatną taśmą

Skompletuj sprzęt

Spakuj elementy urządzenia

Pamiętaj o kablu zasilającym

Zabezpiecz urządzenie
  • spakuj urządzenie do oryginalnego pudełka lub do kartonu nieco większego od wysyłanego sprzętu
  • zabezpiecz je z każdej strony styropianem lub folią bąbelkową, aby nie przemieszczało się podczas transportu

zabezpiecz dodatkowe wyposażenie

zabezpiecz obudowę i delikatne elementy przed porysowaniem

dokładnie zaklej pudełko i oznacz górę