Jak wysłać sprzęt?
Wyślij do nas sprzęt nie wychodząc z domu.
Zgłoś naprawę
Spakuj sprzęt
Przekaż kurierowi
Przy pomocy naszego formularza możesz nie tylko zgłosić naprawę, ale także zamówić bezpłatnego kuriera w przypadku naprawy gwarancyjnej*. Dzięki temu zaoszczędzisz czas, a my będziemy wiedzieli, że Twoja paczka jest w drodze i upewnimy się, że na pewno do nas dotarła.
W przypadku napraw pogwarancyjnych lub poza gwarancyjnych możesz samodzielnie zamówić kuriera i wysłać sprzęt do naszego serwisu. Wszystkie niezbędne dane znajdziesz w formularzu zgłoś naprawę.
Przed nadaniem paczki, sprawdź w jaki sposób prawidłowo zabezpieczyć urządzenie.
Przygotuj i zabezpiecz urządzenie przed wysłaniem. Pamiętaj, że podczas transportu opakowanie może być narażone na wysokie lub niskie temperatury oraz nie zawsze będzie traktowane przez kuriera w sposób „idealny”.
*w przypadku odmowy uznania naprawy gwarancyjnej przez gwaranta, do kosztu wykonania usługi doliczony zostanie koszt kuriera.
Wylej wodę lub mleko
Usuń resztki jedzenia
Opróżnij i umyj pojemnik na fusy
Osusz Tackę
Opróżnij komorę mielenia i zaklej ją delikatną taśmą
Spakuj elementy urządzenia
Pamiętaj o kablu zasilającym
- spakuj urządzenie do oryginalnego pudełka lub do kartonu nieco większego od wysyłanego sprzętu
- zabezpiecz je z każdej strony styropianem lub folią bąbelkową, aby nie przemieszczało się podczas transportu

zabezpiecz dodatkowe wyposażenie
zabezpiecz obudowę i delikatne elementy przed porysowaniem
dokładnie zaklej pudełko i oznacz górę