Podstawa naprawy
Określ jaki typ naprawy chcesz zgłosić. Podstawowe różnice między naprawą gwarancyjną i pogwarancyjną (lub poza gwarancyjną) opisaliśmy w uproszczeniu poniżej.
W razie wątpliwości zachęcamy do zapoznania się z warunkami gwarancji
Aby przejść dalej musisz wybrać typ naprawy.
Naprawa gwarancyjna
Przy spełnieniu wszystkich punktów:
W okresie gwarancyjnym
Jest dowód zakupu
Usterka wynika z wady fabrycznej
Sprzęt nie był naprawiany na własną rękę
Naprawa pogwarancyjna
Przy spełnieniu minimum 1 punktu:
W okresie pogwarancyjnym
Brak dowodu zakupu
Niewłaściwa eksploatacja
Uszkodzenie mechaniczne
Co się zepsuło?
- {{option}}
- {{option}}
- {{option}}
{{product.selected.subgroup.name}} {{product.selected.brand.name}} {{product.selected.name}}
Najpierw wybierz kategorię produktu, który chcesz zgłosić do naprawy
Aby zobaczyć swój wybór, wybierz z list markę,rodzaj i model produktu
Warunki naprawy płatnej/Dowód zakupu
Załącz dowód zakupu
{{purchaseProofFilesName}}
Nie wybrano pliku
{{purchaseProofFilesError}}
Wybierz datę zakupu
{{ product.dateBuyError }}
Warunki naprawy płatnej
Każda usterka wymaga indywidualnego podejścia - nasza praca przebiegnie w kilku etapach:
- Przeprowadzimy diagnozę i określimy powód usterki.
- Skontaktujemy sią z Tobą, aby omówić plan przeprowadzenia naprawy oraz przedstawić kosztorys.
- Po uzyskaniu Twojej akceptacji zamówimy niezbędne części i wykonamy naprawę.
- Poinformujemy Cię, kiedy sprzęt będzie gotowy do odbioru.
Wybierz jaki dokument chcesz otrzymać:
Sposób dostarczenia i dane klienta
Uwaga: w związku z COVID-19 obsługa wyłącznie wysyłkowa.
Dostarczenie sprzętu do serwisu możliwe jest wyłącznie za pośrednictwem kuriera.
JoinLabs1 Sp. z o.o. Sp. K
Jana Ostroroga 24A
01-163 Warszawa
NIP: 5213730423
Telefon:
22 493 71 00
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek
9:00 - 17:00
Wymiary i waga paczki
{{courierDataForm.packValidationMessage}}
Podaj datę odbioru paczki
Data odbioru paczki:
Podaj przedział godzinowy odbioru paczki
Wybierz przedział godzinowy odbioru paczki:
{{courierDataForm.receiveTimeValidationMessage}}
Jak przygotować sprzęt do wysyłki
Przygotuj i zabezpiecz urządzenie przed wysłaniem. Pamiętaj, że podczas transportu opakowanie może być narażone na wysokie lub niskie temperatury oraz nie zawsze będzie traktowane przez kuriera w sposób „idealny”.
Oczyść:
- wylej wodę/mleko z pojemników i przewodów zewnętrznych,
- opróżnij pojemnik na fusy,
- osusz tackę,
- usuń pozostałe resztki jedzenia,
- zaklej delikatną taśmą komorę mielenia.
Skompletuj:
- spakuj wszystkie elementy, które są niezbędne do zdiagnozowania problemu (np. dysza, karafa do mleka, kolba etc),
- nie wysyłaj / pozostaw w domu: przewód zasilający, filtr, odkamieniacz, instrukcję, łyżeczki i pozostałe dodatki.
Zabezpiecz:
- spakuj do pudełka (rekomendujemy wykorzystanie oryginalnego opakowania, które jest najlepszym sposobem zabezpieczenia sprzętu),
- jeśli korzystasz z nieoryginalnego opakowania, pamiętaj, że powinno być nieco większe od wysyłanego sprzętu (ok 2 cm z każdej strony),
- zabezpiecz urządzenie z każdej strony (góra, dół i boki) styropianem, folią bąbelkową lub innym nadającym się do tego materiałem, tak aby zawartość nie przemieszczała się podczas transportu,
- zabezpiecz przed porysowaniem delikatne elementy (szczególnie obudowę z czarnego plastiku), np. poprzez oklejenie ich folią,
- dodatkowe wyposażenie, np. pojemnik na mleko, przystawki, zabezpiecz każde osobno, tak aby wzajemnie się nie uszkodziły,
- zaklej dokładnie pudełko i oznacz wyraźnie górę.
Podsumowanie
Moje dane:
{{courierDataForm.fields.firstname.value}} {{courierDataForm.fields.lastName.value}}
{{personalDataForm.fields.firstname.value}} {{personalDataForm.fields.lastName.value}}
Telefon:
{{courierDataForm.fields.phone.value}}
{{personalDataForm.fields.phone.value}}
Adres e-mail:
{{courierDataForm.fields.email.value}}
{{personalDataForm.fields.email.value}}
Sposób dostarczenia do serwisu:
Osobiście
Kurier
{{courierDataForm.fields.street.value}} {{courierDataForm.fields.streetNo.value}}, {{courierDataForm.fields.localNo.value}}
{{courierDataForm.fields.postal.value}} {{courierDataForm.fields.city.value}}
{{courierDataForm.fields.receiveDate.value}}
{{courierDataForm.fields.receiveTimeStart.value}} - {{courierDataForm.fields.receiveTimeEnd.value}}
Sposób zwrotu po naprawie:
Osobiście
Kurier
{{courierDataForm.fields.street.value}} {{courierDataForm.fields.streetNo.value}} {{courierDataForm.fields.localNo.value}}
{{courierDataForm.fields.postal.value}} {{courierDataForm.fields.city.value}}
Podstawa naprawy:
Gwarancyjna
Pogwarancyjna
Produkt:
{{product.selected.subgroup.name}} {{product.selected.brand.name}} {{product.selected.name}}
Powód zgłoszenia:
{{product.cause}}
Dane do faktury
{{valuationForm.fields.firstname.value}} {{valuationForm.fields.lastName.value}}
{{valuationForm.fields.company.value}}
{{valuationForm.fields.street.value}}
{{valuationForm.fields.postal.value}} {{valuationForm.fields.city.value}}
NIP: {{valuationForm.fields.nip.value}}
Dane zostały wysłane
Numer Twojego zgłoszenia to {{finish.repairId}}
Wróć do strony głównej Jak przygotować sprzęt?{{error.label}}