Podstawa naprawy

Określ jaki typ naprawy chcesz zgłosić. Podstawowe różnice między naprawą gwarancyjną i pogwarancyjną (lub poza gwarancyjną) opisaliśmy w uproszczeniu poniżej.

W razie wątpliwości zachęcamy do zapoznania się z warunkami gwarancji

Aby przejść dalej musisz wybrać typ naprawy.

Naprawa gwarancyjna

Przy spełnieniu wszystkich punktów:

W okresie gwarancyjnym

Jest dowód zakupu

Usterka wynika z wady fabrycznej

Sprzęt nie był naprawiany na własną rękę

Naprawa pogwarancyjna

Przy spełnieniu minimum 1 punktu:

W okresie pogwarancyjnym

Brak dowodu zakupu

Niewłaściwa eksploatacja

Uszkodzenie mechaniczne

Co się zepsuło?



  • {{option}}
Musisz wybrać rodzaj produktu z listy

  • {{option}}
Musisz wybrać markę produktu z listy

  • {{option}}
Musisz wybrać model produktu z listy

{{product.selected.subgroup.name}} {{product.selected.brand.name}} {{product.selected.name}}

Najpierw wybierz kategorię produktu, który chcesz zgłosić do naprawy

Aby zobaczyć swój wybór, wybierz z list markę,rodzaj i model produktu

Warunki naprawy płatnej/Dowód zakupu

Załącz dowód zakupu

{{uploadFileStatus}}

{{purchaseProofFilesName}}

Nie wybrano pliku

{{purchaseProofFilesError}}

Wybierz datę zakupu



{{ product.dateBuyError }}

Warunki naprawy płatnej

Każda usterka wymaga indywidualnego podejścia - nasza praca przebiegnie w kilku etapach:

  • Przeprowadzimy diagnozę i określimy powód usterki.
  • Skontaktujemy sią z Tobą, aby omówić plan przeprowadzenia naprawy oraz przedstawić kosztorys.
  • Po uzyskaniu Twojej akceptacji zamówimy niezbędne części i wykonamy naprawę.
  • Poinformujemy Cię, kiedy sprzęt będzie gotowy do odbioru.

Wybierz jaki dokument chcesz otrzymać:

Imię jest wymagane Imię może zawierać tylko litery
Nazwa firmy jest wymagana Nazwa firmy może zawierać tylko litery
Nazwisko jest wymagane Nazwisko może zawierać tylko litery
NIP jest wymagany NIP może zawierać tylko cyfry oraz musi się składać z 10 znaków
Ulica jest wymagana Ulica może zawierać tylko litery i cyfry
Numer domu jest wymagany Numer domu może zawierać tylko litery i cyfry
Kod pocztowy jest wymagany Kod pocztowy może zawierać tylko cyfry i powinien być w formacie 00-000
Miasto jest wymagane Miasto może zawierać tylko litery

Sposób dostarczenia i dane klienta

Uwaga: w związku z COVID-19 obsługa wyłącznie wysyłkowa.
Dostarczenie sprzętu do serwisu możliwe jest wyłącznie za pośrednictwem kuriera.

JoinLabs1 Sp. z o.o. Sp. K

Jana Ostroroga 24A

01-163 Warszawa

NIP: 5213730423

Telefon:

22 493 71 00


Godziny otwarcia:

Poniedziałek - Piątek
9:00 - 17:00

Imię jest wymagane Imię może zawierać tylko litery
Nazwisko jest wymagane Nazwisko może zawierać tylko litery
Numer telefonu jest wymagany Numer telefonu może zawierać tylko cyfry i musi się składać z 9 znaków
Adres e-mail jest wymagany Adres e-mail ma nieodpowiedni format
Imię jest wymagane Imię może zawierać tylko litery
Nazwisko jest wymagane Nazwisko może zawierać tylko litery
Ulica jest wymagana Ulica może zawierać tylko litery i cyfry
Numer domu jest wymagany Numer domu może zawierać tylko litery i cyfry
Kod pocztowy jest wymagany Kod pocztowy może zawierać tylko cyfry i powinien być w formacie 00-000
Miasto jest wymagane Miasto może zawierać tylko litery
Numer telefonu jest wymagany Numer telefonu może zawierać tylko cyfry i musi się składać z 9 znaków
Adres e-mail jest wymagany Adres e-mail ma nieodpowiedni format

Wymiary i waga paczki

Szerokość paczki jest wymagana Szerokość paczki nie może przekroczyć 180cm
Wysokość paczki jest wymagana Wysokość paczki nie może przekroczyć 180cm
Długość paczki jest wymagana Długość paczki nie może przekroczyć 180cm
Waga paczki jest wymagana Waga paczki jest nieprawidłowa. Maksymalna waga to 15 kg

{{courierDataForm.packValidationMessage}}

Podaj datę odbioru paczki

Data odbioru paczki:

Podaj przedział godzinowy odbioru paczki

Wybierz przedział godzinowy odbioru paczki:

Początek przedziału jest wymagany
Koniec przedziału jest wymagany

{{courierDataForm.receiveTimeValidationMessage}}

Jak przygotować sprzęt do wysyłki

Przygotuj i zabezpiecz urządzenie przed wysłaniem. Pamiętaj, że podczas transportu opakowanie może być narażone na wysokie lub niskie temperatury oraz nie zawsze będzie traktowane przez kuriera w sposób „idealny”.

Oczyść:

  • wylej wodę/mleko z pojemników i przewodów zewnętrznych,
  • opróżnij pojemnik na fusy,
  • osusz tackę,
  • usuń pozostałe resztki jedzenia,
  • zaklej delikatną taśmą komorę mielenia.

Skompletuj:

  • spakuj wszystkie elementy, które są niezbędne do zdiagnozowania problemu (np. dysza, karafa do mleka, kolba etc),
  • nie wysyłaj / pozostaw w domu: przewód zasilający, filtr, odkamieniacz, instrukcję, łyżeczki i pozostałe dodatki.

Zabezpiecz:

  • spakuj do pudełka (rekomendujemy wykorzystanie oryginalnego opakowania, które jest najlepszym sposobem zabezpieczenia sprzętu),
  • jeśli korzystasz z nieoryginalnego opakowania, pamiętaj, że powinno być nieco większe od wysyłanego sprzętu (ok 2 cm z każdej strony),
  • zabezpiecz urządzenie z każdej strony (góra, dół i boki) styropianem, folią bąbelkową lub innym nadającym się do tego materiałem, tak aby zawartość nie przemieszczała się podczas transportu,
  • zabezpiecz przed porysowaniem delikatne elementy (szczególnie obudowę z czarnego plastiku), np. poprzez oklejenie ich folią,
  • dodatkowe wyposażenie, np. pojemnik na mleko, przystawki, zabezpiecz każde osobno, tak aby wzajemnie się nie uszkodziły,
  • zaklej dokładnie pudełko i oznacz wyraźnie górę.

Podsumowanie

Moje dane:

{{courierDataForm.fields.firstname.value}} {{courierDataForm.fields.lastName.value}}

{{personalDataForm.fields.firstname.value}} {{personalDataForm.fields.lastName.value}}


Telefon:

{{courierDataForm.fields.phone.value}}

{{personalDataForm.fields.phone.value}}


Adres e-mail:

{{courierDataForm.fields.email.value}}

{{personalDataForm.fields.email.value}}


Sposób dostarczenia do serwisu:

Osobiście

Kurier

{{courierDataForm.fields.street.value}}  {{courierDataForm.fields.streetNo.value}}, {{courierDataForm.fields.localNo.value}}

{{courierDataForm.fields.postal.value}} {{courierDataForm.fields.city.value}}

{{courierDataForm.fields.receiveDate.value}}

{{courierDataForm.fields.receiveTimeStart.value}} - {{courierDataForm.fields.receiveTimeEnd.value}}


Sposób zwrotu po naprawie:

Osobiście

Kurier

{{courierDataForm.fields.street.value}} {{courierDataForm.fields.streetNo.value}} {{courierDataForm.fields.localNo.value}}

{{courierDataForm.fields.postal.value}} {{courierDataForm.fields.city.value}}


Podstawa naprawy:

Gwarancyjna

Pogwarancyjna

Produkt:

{{product.selected.subgroup.name}} {{product.selected.brand.name}} {{product.selected.name}}


Powód zgłoszenia:

{{product.cause}}

Dane do faktury

{{valuationForm.fields.firstname.value}} {{valuationForm.fields.lastName.value}}

{{valuationForm.fields.company.value}}

{{valuationForm.fields.street.value}}

{{valuationForm.fields.postal.value}} {{valuationForm.fields.city.value}}

NIP: {{valuationForm.fields.nip.value}}

Dane zostały wysłane

Numer Twojego zgłoszenia to {{finish.repairId}}

Wróć do strony głównej Jak przygotować sprzęt?