Wyszukaj naprawę

Podaj numer oraz token ostatniej naprawy.
Znajdziesz je na potwierdzeniu zakończenia ponawianej naprawy przesłanym mailowo
lub dołączonym w formie papierowej do Twojego urządzenia.

Pole jest wymagane Pole jest wymagane

Sprawdź

Jeżeli urządzenie było w serwisie zarówno na naprawie gwarancyjnej jak i płatnej, wpisz odpowiedni nr/token naprawy, którą chcesz ponowić.

  • - Ponowna naprawa gwarancyjna, wybierz numer naprawy gwarancyjnej
  • - Reklamacja naprawy płatnej, podaj dane naprawy płatnej

Dane poprzedniej naprawy

Szczególy poprzedniego zgłoszenia:

Numer zgłoszenia:

Model urządzenia:

Nr seryjny/serii:

Podstawa naprawy:

Rezultat naprawy:

Typ ponawianej naprawy

Charakter poprzedniej naprawy wskazuje na to, że możliwe jest ponowienie zgłoszenia w oznaczonej poniżej ścieżce.

Jeżeli chcesz zgłosić urządzenie w innym trybie, zapraszamy do skorzystania ze ścieżki
Naprawa gwarancyjna lub Naprawa pogwarancyjna w zakładce Zgłoś naprawę.

Aby przejść dalej musisz wybrać typ ponawianej naprawy.

Ponowna naprawa gwarancyjna

Ponowne zgłoszenie urządzenia z tyt. Gwarancji

Urządzenie jest nadal w okresie gwarancyjnym

Naprawa płatna po odrzuceniu naprawy gwarancyjnej

Poprzednie Zgłoszenie Gwarancyjne zostało odrzucone

Otrzymałeś dokument z serwisu wraz z wyceną i opisem

Reklamacja naprawy płatnej

W przypadku ponownego wystąpienia usterki

*pole nieobowiązkowe w przypadku Naprawy płatnej po odrzuceniu.

W razie wątpliwości zachęcamy do zapoznania się z warunkami gwarancji oraz regulaminem serwisu.

Ponowna naprawa gwarancyjna Naprawa płatna po odrzuceniu naprawy gwarancyjnej Reklamacja naprawy płatnej /

Dowód zakupu

dowód zakupu

Data zakupu

{{retryRepairData.date_buy}}

{{ product.dateBuyError }}

Naprawa płatna po odrzuceniu

Przedstawiamy szczegóły diagnozy i wyceny przygotowanej podczas ostatniej wizyty urządzenia w serwisie.
Nie uwzględnia ewentualnych usterek powstałych po jego wydaniu:

W celu przyspieszenia procesu, możesz zaakceptować kwotę opisanej poniżej naprawy: {{ retryRepairData.estimated_cost }} zł brutto.

Diagnoza:
{{ retryRepairData.feedback }}

PLN

Wybierz jaki dokument chcesz otrzymać:

Przedstawiamy szczegóły diagnozy i wyceny przygotowanej podczas ostatniej wizyty urządzenia w serwisie.

Dalsza praca przebiegnie w kilku etapach:

  • Przyjmiemy i ponownie zweryfikujemy urządzenie.
  • Na przesłany w zgłoszeniu adres e-mail prześlemy proponowany plan przeprowadzenia naprawy oraz przedstawimy kosztorys.
  • Po uzyskaniu akceptacji zamówimy niezbędne części i wykonamy naprawę.
  • Poinformujemy, kiedy sprzęt będzie gotowy do odbioru.
PLN
Pole jest wymagane

Wybierz jaki dokument chcesz otrzymać:

Imię jest wymagane Imię może zawierać tylko litery
Nazwa firmy jest wymagana Nazwa firmy może zawierać tylko litery
Nazwisko jest wymagane Nazwisko może zawierać tylko litery
NIP jest wymagany NIP może zawierać tylko cyfry oraz musi się składać z 10 znaków
Ulica jest wymagana Ulica może zawierać tylko litery i cyfry
Numer domu jest wymagany Numer domu może zawierać tylko litery i cyfry
Kod pocztowy jest wymagany Kod pocztowy może zawierać tylko cyfry i powinien być w formacie 00-000
Miasto jest wymagane Miasto może zawierać tylko litery

Serwis udziela 6-cio miesięcznej gwarancji na naprawę pogwarancyjną oraz wymieniane elementy.
Podstawą do reklamacji naprawy płatnej jest uszkodzenie lub nieprawidłowe działanie elementu wymienionego w trakcie poprzedniej naprawy. W takiej sytuacji naprawa zostanie wykonana na koszt serwisu. Z przyczyn technicznych, naprawa w systemie ma podstawę „Płatna”, jednak traktowana będzie jako reklamacja poprzedniej naprawy.

Sposób dostarczenia i dane klienta

JoinLabs Sp. z o.o.

Wrocławska 6

01-493 Warszawa

NIP: 5213730423

Telefon:

22 493 71 00

Email:

serwis@joinlabs.pl


Godziny otwarcia:

Recepcja: pon.-pt. 9:00 - 17:00
Infolinia: pon.-pt. 8:30 - 16:30

Zapraszamy do śledzenia aktualnych informacji na naszej wizytówce Google.

Dane do przelewu:
40 1140 2062 0000 2861 6100 1003
mBank S.A.

Imię jest wymagane Imię może zawierać tylko litery
Nazwisko jest wymagane Nazwisko może zawierać tylko litery
Numer telefonu jest wymagany Numer telefonu może zawierać tylko cyfry i musi się składać z 9 znaków
Adres e-mail jest wymagany Adres e-mail ma nieodpowiedni format
Ulica jest wymagana Ulica może zawierać tylko litery i cyfry
Numer domu jest wymagany Numer domu może zawierać tylko litery i cyfry
Kod pocztowy jest wymagany Kod pocztowy może zawierać tylko cyfry i powinien być w formacie 00-000
Miasto jest wymagane Miasto może zawierać tylko litery

JoinLabs Sp. z o.o.

Wrocławska 6

01-493 Warszawa

NIP: 5213730423

Telefon:

22 493 71 00


Godziny otwarcia:

Poniedziałek - Piątek
9:00 - 17:00

Imię jest wymagane Imię może zawierać tylko litery
Nazwisko jest wymagane Nazwisko może zawierać tylko litery
Numer telefonu jest wymagany Numer telefonu może zawierać tylko cyfry i musi się składać z 9 znaków
Adres e-mail jest wymagany Adres e-mail ma nieodpowiedni format
Ulica jest wymagana Ulica może zawierać tylko litery i cyfry
Numer domu jest wymagany Numer domu może zawierać tylko litery i cyfry
Kod pocztowy jest wymagany Kod pocztowy może zawierać tylko cyfry i powinien być w formacie 00-000
Miasto jest wymagane Miasto może zawierać tylko litery

Na podany adres e-mail przyjdzie list przewozowy, jeśli go nie widzisz, sprawdź spam. Wydrukuj etykietę listu przewozowego.
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz również osobiście oddać przesyłkę sklepie Żabka.

Imię jest wymagane Imię może zawierać tylko litery
Nazwisko jest wymagane Nazwisko może zawierać tylko litery
Ulica jest wymagana Ulica może zawierać tylko litery i cyfry
Numer domu jest wymagany Numer domu może zawierać tylko litery i cyfry
Kod pocztowy jest wymagany Kod pocztowy może zawierać tylko cyfry i powinien być w formacie 00-000
Miasto jest wymagane Miasto może zawierać tylko litery
Numer telefonu jest wymagany Numer telefonu może zawierać tylko cyfry i musi się składać z 9 znaków
Adres e-mail jest wymagany Adres e-mail ma nieodpowiedni format

Wymiary i waga paczki

Szerokość paczki jest wymagana Szerokość paczki nie może przekroczyć 180cm
Wysokość paczki jest wymagana Wysokość paczki nie może przekroczyć 180cm
Długość paczki jest wymagana Długość paczki nie może przekroczyć 180cm
Waga paczki jest wymagana Waga paczki jest nieprawidłowa. Maksymalna waga to 15 kg

{{courierDataForm.packValidationMessage}}

Podaj datę odbioru paczki

Data odbioru paczki:

Podaj przedział godzinowy odbioru paczki

Wybierz przedział godzinowy odbioru paczki:

Początek przedziału jest wymagany
Koniec przedziału jest wymagany

{{courierDataForm.receiveTimeValidationMessage}}

Na podany adres e-mail przyjdzie list przewozowy, jeśli go nie widzisz, sprawdź spam. Wydrukuj etykietę listu przewozowego.
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz również osobiście oddać przesyłkę sklepie Żabka.

Imię jest wymagane Imię może zawierać tylko litery
Nazwisko jest wymagane Nazwisko może zawierać tylko litery
Ulica jest wymagana Ulica może zawierać tylko litery i cyfry
Numer domu jest wymagany Numer domu może zawierać tylko litery i cyfry
Kod pocztowy jest wymagany Kod pocztowy może zawierać tylko cyfry i powinien być w formacie 00-000
Miasto jest wymagane Miasto może zawierać tylko litery
Numer telefonu jest wymagany Numer telefonu może zawierać tylko cyfry i musi się składać z 9 znaków
Adres e-mail jest wymagany Adres e-mail ma nieodpowiedni format

Wymiary i waga paczki

Szerokość paczki jest wymagana Szerokość paczki nie może przekroczyć 180cm
Wysokość paczki jest wymagana Wysokość paczki nie może przekroczyć 180cm
Długość paczki jest wymagana Długość paczki nie może przekroczyć 180cm
Waga paczki jest wymagana Waga paczki jest nieprawidłowa. Maksymalna waga to 15 kg

{{courierDataForm.packValidationMessage}}

Podaj datę odbioru paczki

Data odbioru paczki:

Podaj przedział godzinowy odbioru paczki

Wybierz przedział godzinowy odbioru paczki:

Początek przedziału jest wymagany
Koniec przedziału jest wymagany

{{courierDataForm.receiveTimeValidationMessage}}

Jak przygotować sprzęt do wysyłki

Przygotuj i zabezpiecz urządzenie przed wysłaniem. Przesyłka jest ubezpieczona, ale pamiętaj, że podczas transportu może być narażona na działanie wysokiej lub niskiej temperatury oraz będzie kilkakrotnie przenoszona przez kuriera.

Oczyść:

  • wylej wodę i mleko z pojemników oraz przewodów zewnętrznych,
  • usuń pozostałe resztki jedzenia, umyj i wysusz części,
  • opróżnij, umyj i wysusz pojemnik na fusy,
  • osusz tackę,
  • opróżnij komorę mielenia i zaklej ją delikatną taśmą,
  • zabezpiecz pozostałe ruchome części delikatną taśmą.

Skompletuj:

  • spakuj wszystkie elementy, które są niezbędne do zdiagnozowania problemu (np. dysza, pojemnik na mleko, kolba, itp.),
  • pozostaw w domu: instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną, papierowe potwierdzenie zakupu, przewód zasilający, filtr, odkamieniacz, dozowniki, łyżeczki i pozostałe dodatki.

Zabezpiecz*:

  • zabezpiecz obudowę, wtyczkę oraz każdy przesyłany dodatkowy element wyposażenia folią bąbelkową, tak aby wzajemnie się nie uszkodziły i nie porysowały,
  • zabezpiecz przed porysowaniem delikatne części urządzenia (szczególnie obudowę z czarnego plastiku), np. poprzez oklejenie ich folią,
  • spakuj urządzenie do pudełka (rekomendujemy wykorzystanie oryginalnego opakowania wraz ze styropianowymi wkładami, które jest najlepszym sposobem zabezpieczenia sprzętu),
  • jeśli korzystasz z innego opakowania, pamiętaj, że powinno być nieco większe od wysyłanego sprzętu (o ok. 6 cm z każdej strony),
  • zabezpiecz urządzenie ze wszystkich stron (góra, dół i boki) styropianem, folią bąbelkową lub innym nadającym się do tego materiałem, tak aby zawartość nie przemieszczała się podczas transportu,
  • zabezpiecz rogi przesyłki i upewnij się, że z opakowania nie wystają żadne ponadwymiarowe elementy,
  • zaklej dokładnie karton, oznacz wyraźnie górną część,
  • usuń z opakowania stare oznaczenia, listy przewozowe, naklejki,
  • wydrukuj i przyklej na górze lub z boku przesyłki list przewozowy.

Więcej szczegółów dotyczących zasad pakowania przesyłki znajdziesz w zakładce „Jak wysłać sprzęt?”.

* nie dotyczy urządzeń dostarczanych osobiście do serwisu.

Podsumowanie

Moje dane:

{{courierDataForm.fields.firstname.value}} {{courierDataForm.fields.lastName.value}}

{{personalDataForm.fields.firstname.value}} {{personalDataForm.fields.lastName.value}}


Telefon:

{{courierDataForm.fields.phone.value}}

{{personalDataForm.fields.phone.value}}


Adres e-mail:

{{courierDataForm.fields.email.value}}

{{personalDataForm.fields.email.value}}


Sposób dostarczenia do serwisu:

Osobiście

Kurier

{{courierDataForm.fields.street.value}}  {{courierDataForm.fields.streetNo.value}}, {{courierDataForm.fields.localNo.value}}

{{courierDataForm.fields.postal.value}} {{courierDataForm.fields.city.value}}

{{courierDataForm.fields.receiveDate.value}}

{{courierDataForm.fields.receiveTimeStart.value}} - {{courierDataForm.fields.receiveTimeEnd.value}}


Sposób zwrotu po naprawie:

Osobiście

Kurier

{{courierDataForm.fields.street.value}} {{courierDataForm.fields.streetNo.value}} {{courierDataForm.fields.localNo.value}}

{{courierDataForm.fields.postal.value}} {{courierDataForm.fields.city.value}}


Podstawa naprawy:

Gwarancyjna

Pogwarancyjna

Reklamacja poprzedniej naprawy

Produkt:

{{product.subgroupName}} {{product.brandName}} {{product.name}}


Powód zgłoszenia:

{{product.cause}}

Akceptowalny koszt naprawy bez konsultacji:

{{valuationForm.fields.approvedCost.value}} zł

Dane do faktury

{{valuationForm.fields.firstname.value}} {{valuationForm.fields.lastName.value}}

{{valuationForm.fields.company.value}}

{{valuationForm.fields.street.value}}

{{valuationForm.fields.postal.value}} {{valuationForm.fields.city.value}}

NIP: {{valuationForm.fields.nip.value}}

dowód zakupu

Dane zostały wysłane

Numer Twojego zgłoszenia to {{finish.repairSubsequentId}}

Jeśli nie widzisz potwierdzenia, sprawdź spam w skrzynce pocztowej.

Wróć do strony głównej Jak przygotować sprzęt?